Selamat Melayari Kembara Hadi Contact Us

Khas untuk mereka yg bercinta atau di lamun cinta : KEDAMAIAN SECEBIS CINTA ~

Cinta ~

Aku ingin memiliki kedamaian sebuah cinta abadi Yang engkau redhai DisisiMu Al -Khaliq. Namun si hamba berterusan khilaf , Mengundang nestapa, Kerana cinta-cinta hampa sesama manusia. Iman tak lagi teguh.. Runtuh semahu-mahunya.

Kasih sayang tak pernah utuh, Hadir senafas Cuma, Hanya sementara Wujud dikala si hamba Indah dipandangan mata, Lenyap kala tercela. Aku tak ingin hanyut Dengan cinta-cinta dusta.. Aku takkan hidup dengan khayalan cinta nista, Itu semua bisikan syaitan semata-mata, Untuk membawa si hamba ke jalan gelita.

Aku lakarkan puisi ini, Buatmu insan yang dilamun cinta.. Ingatlah..jangan sampai ternoda, Sedarlah bahawa fitnah dunia banyak melanda, Yang akhirnya membuat kita derita. Cintailah pencipta kita.. Bak kata pepatah, "cintakan bunga..bungakan layu, Cintakan manusia..manusiakan pergi Dan cintakan Allah kekal selama-lamanya.." Betapa indahnya cinta, Sekiranya kita benar-benar menghargainya.. Hanya pencinta Yang mampu menghargai cinta..

Catat Ulasan

PERINGATAN: kembara Hadi tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.