Selamat Melayari Kembara Hadi Contact Us

Dr. Lo' Lo' meninggal dunia sebentar tadi

KUALA LUMPUR,17 Julai: Ahli parlimen Titiwangsa,Dr Lo' Lo' Mohd Ghazali menghembuskan nafas terakhir di Hospital Selayang kira-kira jam 10.15 malam ini.Beliau sebelum ini menerima rawatan akibat kanser.

Dalam respons awal, Mursyidul Am PAS,Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan Allahyarhamuha seorang yang istiqamah berjuang untuk Islam sehingga akhir hayat.

Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hassan pula menyifatkan Allahyarhamah seorang tokoh pejuang Islam yang tabah. "PAS dan rakyat sebentar tadi kehilangan tokoh pejuang Islam yg tabah apabila sebentar tadi Dr Lo' Lo' telah kembali ke rahmatillah.. Al Faatiihah." tulisnya di Twitter.

Untuk makluman,Dr Lo’lo’ sedang menerima rawatan komplikasi penyakit kanser sebelum ini.

sumber :HARAKAH DAILY
Berita ini turut disahkan oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat Menteri Besar Kelantan melalui akaun twitternya (Twitter)….. blog dr Lo’Lo : http://docpearl.blogspot.com/

3 ulasan

  1. Al-Fatihah....
  2. Semoga rohnya dicucuri limpahan rahmat dari Allah..... al-fatihah...
  3. Al-Fatihah.. semoga roh-nya di cucuri Rahmat dan di tempatkan bersama-sama orang2 yang beriman... InsyaAllah... aminn...
PERINGATAN: kembara Hadi tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.