Selamat Melayari Kembara Hadi Contact Us

Semakan PLKN 2012

Kepada adik-adik yang mencari maklumat berkaitan sesi PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA (PLKN) anda semua boleh mula membuat semakan nama untuk sesi PLKN 2012 mulai hari ini.



Terdapat dua cara untuk membuat semakan senarai nama peserta dan calon PLKN, iaitu melalui laman web Khidmat Negara atau SMS

1) Langkah 1 (melalui online)

Layari laman web rasmi Program Latihan Khidmat Negara (PLKN). Kemudian masukkan no kad pengenalan anda (NRIC) dan KLIK pada butang Cari

2) Langkah 2 (melalui sms)

Taipkan “PLKN SEMAK IC Number dan hantar ke 15888″



kepada yang ingin menyertai Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) secara sukarela boleh download borang permohonan pelatih sukarela di laman web rasmi PLKN www.khidmatnegara.gov.my. Isikan semua maklumat yang diperlukan dan hantar semula kepada mereka dan mereka akan pertimbangkan permohonan anda samada anda layak atau tidak.

Catat Ulasan

PERINGATAN: kembara Hadi tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.